31 października 2017

Halloween BB - podsumowanie testu cz. 1

Czarownice i duszki zagościły dziś na blogu za sprawą testowania mojego wzoru, ale w tej części 5 wykonań z 10.
Nie chciałam zbytnio narzucać rodzaju i koloru płótna, bo czasu było mało. Jednak prosiłyście mnie mailowo o radę. Jako swój typ podałam Belfast 32 ct - beżowy vintage 3009. Wskazałam także możliwość lżejszej wersji ubranka z czarnego na grafit 3799 DMC i część z was skorzystało z tych podpowiedzi. Po głębszych przemyśleniach, wydaje mi się, że dobrym zamiennikiem czerni mógłby być też szary brąz - 3021 DMC (uwaga Brodziszka).
Jak to we wzorze testowym, który przyznam powstał ekspresowo, wkradły się małe chochliki. W ubranku Bell, oczywiście jest jednolity kolor, a zdarzyło się omyłkowo parę w ciemnym brązie. W ubranku króliczka kontur zakrył i zabrakło dwóch znaczków, ale oczywiście powinna być narzutka cała biała.
Spodobał mi się też pomysł, żeby wyhaftować duszka białą świecącą w ciemności muliną E940 DMC (Carpediem30).

Pięć podlinkowanych realizacje, w kolejności wykonania. Warto zajrzeć, bo sesje zdjęciowe bardzo udane :):
1. Brodziszek
Belfast 32 ct - vintage 3009, ubranko 3799 DMC
2. zaFOLKowana
Len obrazkowy naturalny 32 ct, ubranko nr 3799 DMC, gwiazdki E5200 DMC
3. Agulek
Bellanie 20 ct jasnożółta, ubranko nr 3799 DMC
4. Carpediem
Belfast 32 ct kolor naturalny ciemny nr 53, duszek i białe elementy na stroju Belle - DMC E940 świecąca w ciemności, ubranko Bell - 310 DMC.
Belfast 32 ct - vintage 3009, ubranko 310 DMC
Dziękuję moim testerkom :), mam nadzieję, że dobrze się bawiłyście i czekam na dalsze realizacje.

24 komentarze:

  1. Tematyka zupełnie nie moja (choć uwielbiam Belle & Boo) - ale muszę przyznać, że wszystkie hafty piękne :)
    Miałam okazję testować opracowany przez Ciebie wzór - wiem, że robisz to perfekcyjnie, a takie testowanie jest właśnie po to by wyłapać te chochliki ;)

    Czekam na drugą porcję prac testowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwa uczta dla oczu:)
    dziewczyny się super spisały /i choć nie lubię tego niby święta to na te słodziaki gapię się jak szalona:)brawo dla projektantki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie uznaję tego święta, ale dziewczyny świetnie się spisały :) Wszystkie prace są piękne, a zdjęcia rzeczywiście bardzo udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny się postarały i powstały przepiękne hafty! Ja swój już też mam wyszyty. Muszę jeszcze tylko zrobić zdjęcia (może jutro się uda). Post na pewno pojawi się w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny spisały się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wyszło. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona. Słodki wzór i wykonania piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za to podsumowanie ,wszystkie testerki pięknie zadanie wykonały ale faworyta mam :)
    Super zabawa bo przez takie można poznać inne ciekawe blogi.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. obrazeczek uroczy, zazdroszczę testerkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje też już mam.
    Jutro wracam z pracy i robie fotki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zobaczyć różne wariacje Twojego wzoru :) czekam z niecierpliwością na kolejne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam wszystkie prace i wszystkie są cudne :) Jednak najlepiej, jak dla mnie, Bell wygląda w czarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne realizacje!
    Ja postaram się w weekend zakończyć pracę, a haftuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończone :-)
      Bardzo przepraszam za niedotrzymanie terminu.

      Usuń
  14. Cudne aranżacje, absolutnie wszystkie. Ciekawa jestem kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie sobie dziewczyny poradziły:) Super wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem następnych realizacji :) Ja szczerze mówiąc nawet nie zauważyłam tych kilku krzyżyków kolorem 3371 na sukience Belle ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja wersja od chwili grasuje na stronce :)
    PS. zauważyłam dwa krzyżyki w innym kolorku między kapeluszem a włosami ale z lenistwa je zignorowałam :)
    w sukience mi umknęły niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prace powstały, a sam wzór śliczny. Uwielbiam Belle i Boo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wzorek opracowałaś, a prace dziewczyn są śliczne w każdej wersji :).

    Nie wiedziałam, że jest mulina świecąca w ciemności ...

    OdpowiedzUsuń

  20. Jestem zachwycona tym, co dziewczyny pokazały. Wielkie brawa dla nich i dla Ciebie za rewelacyjne opracowanie wzoru. Najbardziej zachwyca mnie wyraz twarzy Bell. Rewelacja! Nawet nie będę próbować, żeby wybrać najładniejszą wersję. Wszystkie są piękne.
    Dumna też jestem trochę z siebie, bo jak tylko zobaczyłam ten wzór, od razu sobie pomyślałam, że mam len, na którym bym go wyszła. I to był właśnie polecany przez Ciebie Belfast 32 ct - beżowy vintage 3009. Tym razem dałam radę dobrze wybrać.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Chaga jak zwykle perfekcyjny wzór opracowałaś, i bardzo piękny, kolorowy, delikatny i bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts