21 września 2018

Mulina DMC Etoile

Proszę bardzo, firma DMC szaleje i wprowadza nową mulinę :).

Nie jest to mulina metaliczna i nie jest to tradycyjna bawełna z domieszką błyszczącej nici. Ma 8-metrowy motek i 6 pasm. Jednak jej skład czyni ją zupełnie inną: 73% bawełny i 27% poliamidu lureksowego. Dzięki tej specjalnej mieszance Étoile z DMC błyszczy jak letnie niebiosa.Nazwa Étoile oznacza "gwiazdkę" w języku francuskim i ma sprawić wrażenie blasku. Używa się jej jak tradycyjnej muliny bawełnianej  i podobno nie sprawia kłopotów przy haftowaniu (żadnych węzłów). Dostępna jest w 35 kolorach, wybranych na podstawie najczęściej używanych kolorów takie jak biały, ecru, 310, 321, 816 i 738 i są bardzo żywe


Czy będzie to kolejny hit, czy kit można będzie się przekonać już dziś podczas dni kraftu w Gdańsku (21-22 września).
Cena na pewno wyższa i to znacznie od zwykłej, bo w sklepach zagranicznych około 2 euro a box 50-60 euro.

15 komentarzy:

  1. Dwa dni temu pytałam o tą mulinę mojego przedstawiciela DMC. I nigdy o niej nie słyszał:) Czasem mi ręce opadają:)
    Ja ją wypatrzyłam w sklepach internetowych i mnie zaintrygowała. Myślę, że będzie idealna do świątecznych projektów. Zobaczymy kiedy będzie u nas dostępna. Ja na pewno będą ją miała u siebie w sklepie. Jak tylko coś mój przedstawiciel będzie na jej temat wiedział:)))
    Czekam na fotorelację z dni kraftu w Gdańsku:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zjawiskowo ciekawe jak się sprawdzi w kontakcie z igłą i materiałem

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam dziś i macałam. Bardzo mięciutka, sympatyczna. Przeleciałam wystawę i przyznaję, że nie zwróciłam uwagi na jakiś wyszyty obrazek. Może ktoś zrobi zdjęcie i wrzuci, jeżeli rzeczywiście coś było, bo mnie wystawa nie zachęca, mało obrazków. :( A mulina była w pasmanterii za 5.20.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie bardzo ta mulina.. Faktycznie nadawałaby się do projektów świątecznych, ale nie tylko. Myślę, że cena 5.20 , jak pisze koleżanka powyżej, buduje barierę. Wtedy mulina ta będzie dodatkiem, a nie podstawą projektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby tylko życia starczyło na wypróbowanie wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo już się nie mogę doczekać kiedy będzie u nas do kupienia

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, ciekawa jestem haftów z wykorzystaniem takiej muliny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące, wygląda pięknie i chyba warto spróbować. Myślę, że doskonale się sprawdzi w świątecznych motywach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś podpowiem- ta mulina jest w pasmanterii wysyłkowej "Kokardka"
    https://www.kokardka.pl/shop/305/muliny-dmc-etoile.html.
    Zamówiłam, ale jeszcze jej nie dostałam. Trzeba trochę dłużej poczekać.
    Mam nadzieję, że nie uprawiam kryptoreklamy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zamówiłaś w takiej cenie!!! 6,90 zł za motek? Niezła przebitka, skoro np. w nadodatek jest za 4,90 zł. Dlatego wydaje mi się, że normalna cena powinna oscylować właśnie w granicach 5 zł. Wątpię, żeby wiele osób skorzystał z tej reklamy :)

      Usuń
    2. Przepraszam, może nie powinnam pisać o Kokardce. Nie wiem, kiedy zamieszczono ofertę tej muliny w "Na dodatek", być może wczoraj. Ja zamówiłam wcześniej. Jak przepłaciłam to trudno. Jest jeden plus- komentujące dowiedzieli się, gdzie drogo, gdzie taniej.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Poprawka- komentujące dowiedziały się- miało być:)

      Usuń
  10. To może być hit. Słyszałam o niej same pozytywne opinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts