30 kwietnia 2019

Biedroneczka - igielnik wiosenny

Zrobiłam malutki wiosenny igielniczek z żółtą biedronką. Haftowałam muliną DMC, co jedną nitkę płótna na fioletowym Belfaście 32 ct
Bazą jest nakrętka od butelki po soku, bok z żółtego filcu i brzegi z koralików TOHO. 
Wielkość haftu to 2/2,5 cm. Całość: 4 cm średnica, wysokość 2 cm.



Igielniczek zgłaszam od kwietniowego wyzwania  "Szuflady" mini mini, tyci tyci:
oraz na wyzwanie do Uli "Wiosenny igielnik":
Uwielbiam biedronki i kolor żółty i właśnie ten kolor kojarzy mi się z wiosną.


17 komentarzy:

  1. 2,5 cm to faktycznie tyci, tyci igielniczek :) jednak igieł to da się dużo wbić :) bardzo fajny wzór biedronki wybrałaś, obszycie koralikami to dodatkowa ozdoba podkreślająca haft :) dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia za równo w wyzwaniu hafciarskim, jak i w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taką biedronkę miałam już chęć od dawna, choć tyci krzyżyki były sporym wyzwaniem dla oczu :) Zabawy zmobilizowały mnie żeby zawalczyć, choć zdążyłam w ostatniej chwili :)

      Usuń
  2. Małe jest piękne , więc igielnik ekstra ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne:) Wykonywanie czegoś mini, mini to duże wyzwanie. Miałabym kłopot z proporcjami. No i po palcach się toto plącze:)
    Kurcze, jak Wy to robicie, że nadążacie w tych wszystkich zabawach? Ja haftuję z doskoku i tempo spowalnia. Zwłaszcza teraz, kiedy ogród wzywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale ja to tego grona nadążającego w zabawach nie należę :) Temat u Uli i w Szufladzie jakoś tak mnie natchnął, że musiałam. Choć zdjęcia robione prawie o północy to słaby pomysł :).

      Usuń
  4. 2,5 cm to maleństwo, ale bardzo pomysłowy :), fajny hafcik biedronki a koraliki dodały uroku. Pozdrowionka i powodzenia w Wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze maleństwo. Często z takim więcej zachodu niż z dużym formatem :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za wyzwanie dla oczu! wygląda cudnie to maleństwo :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie maleństwo... ja jeszcze rozumiem wyhaftować, ale umieścić na nakrętce, obrobić koralikami... Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft jest przepiękny :) rewelacyjny miałaś pomysł na mały igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to słodkie, pomimo, że robaczek ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza wyszła ta żółta biedroneczka ;) mimo iż nie są to zbyt pożyteczne owady :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fajny pomysł. Brawo za maleństwo , które ma tyle uroczku tzn robaczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka podusia i fsktycznie mini sale haft mistrzostwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ uroczy haftowany knypek w kropki ;) Podziwiam wykonanie takiego drobiazgu - często te maleńkie wzory wydają mi się bardziej pracochłonne niż inne kolosalne hafty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts