9 kwietnia 2020

Celtic Faeries - The Secret Kingdom - JB Monge

Tadam,  dziś zaprezentuję album, na który czekałam ponad 2 lata :). 
Zamówienie złożyłam w ramach kampanii na Kickstarter, czyli byłam jakby jednym z wielu sponsorów tej pozycji. Dołączyłam i tak z opóźnieniem, bo w maju 2017 r., a generalnie kampania miała trwać do końca 2016 r. Jednak JB Monge miał sporo kłopotów z drukarnią i finansowych, więc cały proces przeciągnął się do 2019 r. 
Paczka przyszła ostatecznie z Francji pod koniec sierpnia 2019 r., bo łatwiej autorowi było wysłać z Europy (w ramach spotkań autorskich) niż z Kanady, dlatego pewnie byłam jedną z ostatnich osób, która książkę dostała.  
Ostatecznie, sama cena książki była mniej więcej taka jak koszty przesyłki :). Wyszło sporo, ale chciałam ją mieć (razem ponad 400 zł).
Album był też dostępny przez jakiś czas na etsy z tym, że nie miał złoconych brzegów stron.
Jest to wydanie w wersji angielskiej (wcześniej było po francusku) i w stosunku do poprzedniego doszło 40 stron (łącznie jest 140). Wydana została w dwóch wersjach okładki. Miałam nadzieję, że dostanę tą z Tytanią, ale tak się nie stało :)






Na stronie tytułowej mam certyfikat z nr 711 (z 1900 albo 1500) i pozdrowienie od autora :).


10 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że chciałaś ją mieć... szkoda, że nie wiedziałam o tej akcji...
    Cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, marzyłam o tym albumie, ale nie widziałam, że można zamówić! Myślisz, że da się go jeszcze gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już, to obserwuj sklep Monga na etsy. Wydaje mi się, że całkiem niedawno była jeszcze dostępna. Można też kupić ją w wersji elektronicznej. Wydawcą jest sam Monge, więc raczej nigdzie indziej jej nie znajdziesz.

      Usuń
  3. Piękna sprawa:)Śliczny album. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album :)
    Znam Kickstartera, mój mąż "kupuje" tam gry planszowe, a w grudniu 2019 wydał w ten sposób swoją grę planszową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta forma była całkowitą nowością :). Nie do końca miałam świadomość, że może to potrwać tak długo.

      Usuń
  5. Zazdroszczę autorowi wyobraźni, Tobie albumu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji Wielkanocy niech życzenia nabiorą mocy
    W sercu pogody, a w dyngusa dużo wody!
    Miłość i pokój niech goszczą u Was dnia każdego
    Niech każdy dzień przyniesie coś pięknego.
    I chroni Was od złego
    życzy Lady Savage

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały album! Nie miałam pojęcia, że takie cuda można mieć😉 i wcale mnie nie dziwi, że chciałaś być posiadaczką takiego cuda! Gratuluję i zazdroszczę😘 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto było! Mega fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts