2 lipca 2020

Wyzwania – przegląd blogów (1)


Trochę jest blogów z wyzwaniami robótkowymi, przeważnie na dany miesiąc, ale nie wszędzie da się wziąć udział z haftami. Jest to jakaś mobilizacja do tworzenia, a i fajne nagrody są do zdobycia. W każdym bądź razie ja lubię obserwować kilka takich blogów a czasem nawet startuję w zabawie.

Takie wakacyjne tematy królują w lipcu:

Hafciarski blog - głównie haft krzyżykowy.
Temat: "Morskie klimaty" 01.07-31.08.2020 r.


Regulamin: Praca może brać udział w max. 2 innych wyzwaniach (czyli razem w 3).

 2. Szuflada:
Różne techniki, ale z haftami można spokojnie w większości startować.
Temat:"Plaża" 01-31.07.2020 r.
Jeszcze trwa:
Temat: "Tkaniny, dzianiny" do 19 lipca
Regulamin: zgłoszona praca może brać udział w dowolnej ilości innych wyzwaniach.

Technika dowolna w wyzwaniach, więc z haftami da się startować.
Temat: "Muszelki" 01.07-16.08.2020 r.
Jeszcze trwa:
Temat: "Wianek" do 16.07.2020 r.
Regulamin: zgłoszona praca może brać udział w dowolnej ilości innych wyzwaniach.

Także królują różne techniki, częściowo ukierunkowane, ale można próbować z haftami jeśli nie ma zastrzeżenia co do techniki.
Temat: "Podróże" 01-31.07.2020 r.
Regulamin: zgłoszona praca może być łączona z innymi wyzwaniami.

Raczej dowolna technika.
Temat: "Różane tchnienie" do 08.07.2020 r.

Za parę dni będzie pewnie nowe wyzwanie.

edit:
Tyle słońca do 08.09.2020 r.



Regulamin: nie ma ograniczeń w zakresie zgłaszania do innych wyzwań.

Blog typowo wyzwaniowy i trwa ich zawsze kilka, choć z haftami trudno się wstrzelić. Dlatego jeszcze nie udało mi się wziąć udziału w żadnym. Jednak fajnie popatrzeć jakie ciekawe prace powstają w innych technikach. Mam też nadzieję, że w końcu trafię w taki temat, gdzie można będzie wykorzystać haft.
Regulamin: zgłoszona praca może brać udział w dowolnej ilości innych wyzwaniach.

Tak przyglądam się, przyglądam i w końcu mam nadzieję, że jakiś temat mnie zmobilizuje na tyle, że uda mi się wrócić do haftów. Może tym razem, bo mam pomysł, zobaczymy czy na chęciach tylko się skończy.
Tyle znam ja, jak macie jeszcze jakieś namiary na blogi wyzwaniowe, gdzie można startować z haftami, to zostawcie ślad w komentarzu 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts