29 września 2020

Podaj dalej - finał zabawy

Po bardzo długim czasie, udało mi się w końcu przygotować upominki dla dziewczyn. Mam nadzieję, że nie będą zawiedzione, mimo długiego okresu oczekiwania.

Sama nie myślałam, że zajmie mi to tyle czasu. Niestety, właściwie od chwili ogłoszenia zapisów do zabawy, tj. przez ponad 1,5 roku właściwie nic nie haftowałam z różnych przyczyn. Dopiero teraz  udał mi się przygotować paczki i wysłać. Potwierdzenie o otrzymaniu przez Weronikę dostałam szybciej niż zarejestrowała to poczta (ciekawostka), a u Kasi "śledzenie przesyłki" potwierdza mi to, więc pokazuję zawartość.

Paczuszki są podobne, ale troszkę spersonalizowane. Znalazły się tam m. in.:

-  francuskie książki hafciarsko-szyciowe, 

-  przewodniki o moim ukochanym Podlasiu (dziewczyny może kiedyś zawitają w moje strony),

- różne przydasie, 

- żelki, 

oraz wisiorki i wzorki mojego autorstwa.

Paczuszka Weroniki:


Paczuszka Kasi:



Możecie spodziewać się więc niedługo u dziewczyn kontynuacji zabawy. 

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ta zabawa, jestem jeszcze przed wysłaniem upominków i tak przyglądam się co wysyłajcie w nich. Też brałam pod uwagę upominki spersonalizowane ale nie byłam pewna czy tak można...bardzo ładnie opakowalas w ten niebieski len :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne paczki! :D na pewno dziewczyny są zachwycone.
    Na zdjęciach wypatrzyłam COŚ fantastycznego!!! OMG Aga, opracowałaś małego lotnika i Boo-clowna?! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to wyłapałaś, są tam te wzorki :)

      Usuń
  3. Przepiękne wisiorki :) Majstersztyk rękodzieła !!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie dziękuję za upominki z zabawy podaj dalej - jesli o mnie chodzi są MEGA :) Ślicznie dziękuję jeszcze raz za małego lotnika - on sprawił mi największą niespodziankę! :)
    uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja jestem zachwycona swoją paczuszką :) <3 Dziś zaprezentuję ją na swoim blogu, koleżanki będą mogły podziwiać Twoje piękne prace i upominki.
    Jestem zachwycona wisiorkiem (uwielbiam takie nosić) i ogromnie się cieszę ze schematu Twojego autorstwa !Już nie mogę się doczekać aż chwycę za igłę.Jeszcze raz z całego serca dziękuję :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się sporo zapakowania! Piękne prezenty przygotowałas

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudnie obdarowałaś dziewczyny - chylę czoło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts