20 października 2020

Wasze przygotowania do SAL-u - Happy Birthsday

1. Jestem zielona: Belfast 32 ct nr 5045 liliowy, Belfast 32 ct nr morela, Belfast 32 ct nr 562 błękit - jeszcze nie wybrany, na którym będzie parada.

2. Magda G. - Len szary.

3. Kibou- Murano 32 ct  nr 1299 – kość słoniowa w błękitne krople:

4. Eva K - Belfast piaskowy nr 233:

5. Magdalena F. - len Permin, 101 kość słoniowa:

6. Weronka - Belfast 309 piaskowy antyczny:

7. Magdusiaa - Belfast nr 233 piaskowy:

8. Barbara R. - Tkanina Murano 6122-limonka:

 9. Angelika Maj - Belfast nugatowy:

10. Joanna Ważka - Belfast nugatowy.

11. Magda K. - Belfast piaskowy.

12. Paulina Lawudaj - Belfast morelowy:


13. Ewa Gawlik -
Murano Lugana 32 ct w kolorze pudrowego różu (nr 4115):


14. Krzysia - Belfast szary 705 lub perłowoszary 786:


15. brodziszek -
jeszcz nie wybrany: Murano Petit Coeur (serduszka) 32 ct,  Len Hobby Studio 35 ct - kość słoniowa,  Len Belfast 35 ct - szary.

16. Malwina Najder-Saj: Belfast morelowy.

17. Iwona S. - Belfast 32 ct w kolorze perłowobeżowym (770):

18.Ula Anielski ZakątekBelfast 32 ct różowy:


i żabka:

9 komentarzy:

  1. Już jestem ciekawa etapów pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekaw jak będzie wyglądał haft na Murano w kropki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten Murano w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi się ciekawie z wyborem płótna :) Nie pomyślałam kropkach, a może to fajnie wyjść, choć mi może bardziej pasowałyby różowe kropki na Murano.

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie pięknie! już się nie mogę doczekać pierwszej części haftu :)

    Eva K - napisz proszę co to za książka z Belle&Boo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zapytałam o to Eve :)
      Print & Pattern Kids Bowie Styl, książka prezentująca projektantów specjalnie dla dzieci.

      Usuń
  6. Aga, nie Belfast, tylko Murano Lugana w moim przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts