31 stycznia 2021

Podsumowanie 2020 r.

Właściwie niewiele się wydarzyło, ale przynajmniej coś drgnęło :) To próba powrotu do haftu, tak właściwie z drugiej połowy roku. 

Jak widać tylko drobiazgi powstały:

Dodatkowo częściowo z tymi hafcikami udał mi się też wygrać nagrody w 5 wyzwaniach i 2 konkursach.

W końcówce roku zaczęła się też kolejna moja zabawa z paradą, więc wróciłam do projektowania.

Może 2021 r. będzie lepszy, przynajmniej hafciarsko. Niestety część stycznia i połowa lutego (z różnych przyczyn) na L4. 


9 komentarzy:

  1. Zdrowia! To najważniejsze :-) a próba powrotu do haftu fantastyczna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy stworzyłaś! Życzę Ci dużo zdrowia abyś mogła dalej tworzyć takie piękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadne piękne hafty nie zastąpią dobrego zdrowia. Ono jest priorytetem. Ale....Twoje hafty są tak cudne, że czekam na następne i wierzę, iż będą teraz powstawały bez przeszkód.
    Patrzę i podziwiam, szczególnie "drobiazgi"- są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i drobiazgi ale za to misternie i perfekcyjnie wykonane;) To nie fabryka;) Życzę dużo zdrówka. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy powstały :) Życzę dużo zdrowia :) a z haftem jakoś sie ułoży :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki i ważne, że sprawiały Ci radość: ) Życzę dużo zdrowia i wspaniałych projektów na ten rok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci szczerze, że ja chyba przez 2 lata nie dotknęłam żadnego haftu. Nie chciałam nic robić, coś na szydełku i tyle. Teraz z nowymi siłami zachciało mi się i na nowo cieszę się haftem. Nic na siłę. Stworzyłaś kilka prześlicznych prac.
    Mam nadzieję, że to nic poważnego i życzę Ci zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tych wygranych!
    Jak drgnęło, to i zawibruje. Pięknego rezonansu w haftach i dużo zdrowia, które sprzyja wszelkim działaniom :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts