22 października 2010

Etui na mp4 z dzikimi zwierzętami

W ramach weny na przedmioty użytkowe, postanowiłam zrobić  sobie etui na mp4.  
Kupiłam wcześniej  tkaninę AIDA w kawałku w kolorze khaki i pod ten kolor zaczęłam szukać wzoru. W oko wpadły mi dzikie zwierzęta. Wybrałam głowę pandy i tygrysa, a właściwie jego kawałek.
Obliczyłam potrzebny materiał, aby swobodnie zmieściła mi się mp4, umiejscowiłam centralnie wzorek z obu stron i rozpoczęłam haftowanie. Nad obrazkami zostawiłam  więcej miejsca, bo etui miało być zamykane za pomocą sznureczków i potrzebny był  zapas tkaniny, na ich przewleczenie.
Tak to wyglądało przed zszyciem.


Po skończeniu haftu, zabezpieczyłam boki fastrygą i zszyłam  boki. Dodatkowo miejsce  pod sznurkami wzmocniłam rządkiem krzyżyków.

Efekt końcowy- oko tygrysa:
Efekt końcowy - panda:
 
i prezentacja działania sznureczków.

Mechanizm bardzo prosty. Należy mieć 2 jednakowej długości elastyczne sznurki (po 25 cm) -  przewlec jeden, aby oba końce wychodziły z tej samej strony i drugi odwrotnie. Następnie związać z każdej strony na końcach razem. Jak się ciągnie ładnie się ściągają.

3 komentarze:

  1. Bardzo spodobał mi się ten pokrowiec - genialne piękne hafty - super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe woreczki...bardzo pomysłowe.
    Nie wspominam o hafikach..mistrzostwo świata!
    Mogę zapytać skąd ,pochodzą wzory ?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była tak dawno, że nie pamiętam. Z jakiejś gazetki angielskiej, może z CS, wzorków było chyba 4.

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts