4 sierpnia 2011

"Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze" Edgara Allana Poe

Dziś dotarła do mnie książka wygrana na blogu "Zacisze wyśnione"  Jest to ogromny 800 stronicowy zbiór 37 opowiadań "Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze" Edgara Allana Poe, obejmujący też teksty nie publikowane od przedwojnia. Myślę, że autora nie muszę przedstawiać :).
Książka ma twardą oprawę i została opatrzone mrocznymi ilustracjami irlandzkiego artysty Harry'ego Clarke'a. Nawet numery stron są wpisane w czaszkę. 
Bardzo ucieszyłam się z wygranej, bo to moje klimaty i naprawdę piękne wydanie dopracowane w każdym szczególe. Z wielką przyjemnością zanurzę się w lekturze i przypomnę sobie te opowiadania.
Książka była też ładnie zapakowana :):

3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Jakiś czas temu wygrałam na tym blogu dwie książki - też przyszły pięknie opakowane :) Dostałam jeszcze upominek w postacie małej pieczątki :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania, może odkryjesz coś czego wcześniej nie zauważyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milego czytania a ten program do przerobki obrazkow na haft krzyzykowy spelnil swoje zadanie..bardzo Ci dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts