26 listopada 2011

SAL - Galeria księżniczek

Czas już najwyższy na otwarcie galerii SAL-u z księżniczkami. Bezpośredni link znajduje się TU (umieściłam go też pod banerkiem zabawy).
Na dzień dzisiejszy mam łącznie z moimi 17 ślicznotek:
Zdjęcia będę uzupełniać jak tylko dotrą kolejne.
1.      chaga
 
 
 
2.      Daniela
 
3.      Safrin - nie przysłała
4.      Marina
5.      Haneczka
 
6.      Lideczka
7.      Asiulla_ 13
 
 
8.      Tina31
 
 
9.      Mlada - nie przysłała
10.  Mysia
11.  Halina
12.  Elżusia
 
13.  brzydula
14.  Ania
 
15.  Ena0210
17.  Tysia
18.  moka
 
19.  Arabeska
 
20.  - pusia-

21.  violka
 
 
 
 
22.  Margorzataka
23.  april79
 
24.  Izabela Zalas 
25.  maikowa
26.  reala
27.  Karolina
28.  Axela
29.  Lunamis
 
30.  katka
 
 
31.  kulka
32.  Atramk
 
 
33.  busia
 
34.  Małgosia7755
 
 
 
35. Stasia

18 komentarzy:

  1. Piękne księżniczki! Fajnie tak oglądać je w galerii razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ dziś pięknie u Ciebie, tyle śliczności :))
    Wszystkim mamusiom księżniczek gratuluję ;)! Talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o przesłanie adresu, na który mogę wysłać księżniczkę.
    justyssa@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystkie! Moje wysyłam w poniedziałek, już są zapakowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie księżniczki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, ktora najpiekniejsza?-trudno wybrac.Pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie.
    Wyróżnienie nie tylko za prowadzenie bloga, ale także za SAL z księżniczkami - za chęci do zrobienia czegoś dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne :) Dzieciaczki będą szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne kwadraciki!Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to dzieciaczki będą zadowolone. W wolnej chwili chyba też się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie już wygląda na galeryjka :) Moją przesyłkę wysłałam 1 grudnia (choć miałam 25 listopada, ale wróciło mi choróbsko, z którym walczyłam 3 tygodnie).

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajnie razem wyglądają. Masz już jakieś zastosowanie dla księżniczek?

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście od samego początku SAL-u :) Jak już dotrą wszystkie to będą przekazane do projektu "Kołderki za Jeden Uśmiech". Powstaną z nich patchworkowe kołderki dla chorych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kwadraciki sie prezentuja dzieciaki napewno beda mega zadowolone ! dzis moj zostal wyslany :) daj znac gdy doleci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts