22 kwietnia 2014

Czasopisma: Cross Stitch Gold

 
Tytuł: Cross Stitch Gold
przykładowy nr 108


Technika:
- haft krzyżykowy
- w tym numerze jedna propozycja z innymi ściegami m.in.: Satin stitch,  Rhodest stitch, Eyelets
Zawartość:
Na numer przypada tylko kilka wzorów. Raczej są to obrazki średniej wielkości bez haftowanego tła, ale od czasu do czasu pojawiają się też większe gabarytowo propozycje. Z innych form występują często wzory na poduszki, w okresie świąt skarpety na prezenty. 



Dominuje mocna kolorystyka schematów i dość zróżnicowana tematyka.


Często pojawiającym się motywem są kwiaty, zwierzęta i klimaty orientalne (np. Geishe, słonie).
Wrażenia:
Przykładowy numer nawet mi się podoba, z tym, że szansę na ewentualną realizację miałaby tylko niebieska poduszka akurat z wzorem niekrzyżykowym. Urocza jest też poducha "Love", rower z kwiatami jako samodzielny motyw bez tła i wzorki serduszek.
To czasopismo uważam za najsłabsze z krzyżykowej prasy zagranicznej, ale zdarzają się w nim czasem prawdziwe perełki. Ciągle czekają na realizację tancerki Degasa, które znalazłam w starszym numerze. Dlatego nie mogę napisać, że zupełnie mi się nie podoba, tylko w większości nie są to moje klimaty.
Do gazetki nie były dołączone żadne dodatki i nie mam wiedzy, czy w ogóle występują.
Dla kogo: 
- osób lubiących mocno kolorowe, wyraziste wzory o różnym stopniu zaawansowania w hafcie krzyżykowym.

Moja ocena:
Sama przyjemność ******
Świetne *****
Całkiem fajny ****
(przykładowy nr)
Mieszane uczucia *** (za całokształt)
Szału nie ma **
Szkoda pieniędzy *


Bieżące numery czasopisma można kupić w "pasmanterii internetowej Haftix"

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie to poduszka LOVE i rower , może bym sie na te wzory skusiła ,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzroki niektóre można wykorzystać, ale raczej nie do oprawy tylko na poduszki bądź inne ozdobne rzeczy typu torby na zakupy :) podusia fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Na napis z poduszeczki LOVE i ja bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za recenzję choć przyznam ,że dla mnie te wzory jakieś takie. ..przaśne:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts