2 grudnia 2017

Zimowe testowanie wzoru - BB Build a snowman

Miałam na razie odpuścić sobie przerabianie wzorów BB, ale pierwszy śnieg wpłynął na mnie pozytywnie :). Powstał więc zimowy wzorek  Build a snowman
Wielkość wzoru to 126/103 krzyżyki.
Tym razem jednak chcę, żeby był wyhaftowany na płótnie w kropeczki Petit Point - Murano/Belfast 32 ct. W Hobby Studio są dostępne od niedawna właśnie 3 kolory w kropeczki Murano: popielaty, szaroniebieski i szary. Właściwie każdy z nich będzie pasował do zimowej scenerii.
Murano 32 ct - Petit Point
Tak więc szukam chętnych osób do testowania, które spełnią  kilka warunków, przede wszystkim:
wzór nie może być przekazywany innym osobom oraz udostępniany i publikowany w internecie (tylko do użytku własnego testerki),
- zostanie rozpoczęta praca nad nim w miarę niedalekiej przyszłości i skończona najpóźniej do 30 stycznia 2018 r.,
należy prowadzić aktywnie bloga lub FB, Instagram,
- opublikować efekt końcowy,
- haft powstanie na Murano lub Belfaście 32 ct w kropeczki (Pettit Point),
- przed przekazaniem wzoru, trzeba będzie opublikować post (nie musi być oddzielny) z przygotowań (z widocznym zalecanym płótnem),
- zgłaszając się wyrażacie zgodę na zamieszczenie na moim blogu zdjęcia gotowego haftu 
Wybiorę kilka osób (lub wszystkie, zależy od ilości chętnych)  i ogłoszę w Mikołajki :).

Jeszcze jedno ogłoszenie: z przyczyn osobistych nie będę raczej w stanie przeprowadzić SAL-u Sleep Parade BB od początku 2018 r. Jeśli mi się uda coś opracować i wyhaftować, to może zaczniemy później. Terminy pomiędzy poszczególnymi częściami mogą być jednak znacznie dłuższe niż 3 miesiące. W każdym razie kiedyś się odbędzie :).

20 komentarzy:

  1. Obrazek uroczy, jak każdy z serii BB.
    Jego haftowanie to będzie czysta przyjemność - bardzo chętnie zostałabym testerką.
    Belfast w kropeczki mam, a w paradzie dziecięcej postawiłam ostatnie backstitche.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory nigdy nie testowałam wzorów (nie licząc swoich na własny użytek), bylabym chętna na "swój pierwszy raz", zwłaszcza, że wzór mi się podoba. Bloga nie prowadzę od kilku lat,ale swoje działania publikuję na Instagramie (brzydula13). Aktualnie kończę dwa SALe, więc czas na haft powinnam mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech miałam w grudniu odpuścić robótki wszelakie... ale co tam. Bardzo chętnie wzięłabym udział w testowaniu tego wzoru :)
    Chaga, może pomyślisz o opracowaniu wzorów BB na cztery pory roku? Jeszcze tylko dwie zostały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to tak i wyjdzie, ale nie obiecuję. Mam w planie taki a"la walentynkowy i powiedzmy letni :)

      Usuń
  4. Bardzo chętnie przetestuję ten wzór. Posiadam len Belfast w kropeczki. Czy wystarczy pokazać materiał na zdjęciu przy okazji publikacji następnego posta, czy trzeba napisać zupełnie osobny post?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno powstaną przepiękne prace i chętnie będę kibicować:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, i mnie łapki świerzbią do testowania, ale ja naprawdę nie mam co potem zrobić z tymi obrazkami, bo małych dzieci już u mnie nie ma ;) A haftować do szuflady żal.. Będę tym razem podziwiać inne testerki, choć obrazek śliczny i nie wiem, czy nie będę żałować, tym bardziej, że nawet len w kropeczki posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja również jestem chętna do testowania :) Miałabym szansę spróbować swoich sił na Murano :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie testowałam wzoru, ale cóż tam, jak się zepnę to dam radę. Te obrazki z BB są tak urocze, że ochoczo zgłaszam się do testowania i tkaninę nawet już mam - Belfast 32 w kolorze szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek przecudowny. Niestety brak u mnie płótna i czasu. Będę kibicować testerkom
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem chętna, mam u siebie Belfast w kropeczki :) Uwielbiam serię z Belle i Boo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzorek ;) Chętnie bym wzięła udział, ale na razie muszę pokończyć to co mam pozaczynane. Za to chętnie będę śledzić prace innych nad tym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś mistrzynią :) obrazek zimowo uroczy - kibicuję testowaniu
    Kopalnia wiedzy na blogu do zaczytania - tylko czasu trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz swoimi wzorami. Trzymam kciuki za testerki i żałuję, że grudzień jest pożeraczem czasu i że teraz na tapecie mam lukrowanie świątecznych pierników.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie przetestuję ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny. Niestety płótna w kropeczki u mnie brak. A Mikołajowi na liście zapomniałam napisać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością na efekty testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, jaka szkoda, przegapiłam taki słodki wzorek do testowania.
    A tak bardzo lubię testować Twoje wzory.
    Buuu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej szkoda, że dopiero tu wpadłam, bo wzorek zapowiada się bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts