17 stycznia 2011

House accessory

Naszła mnie ochota na drobiazgi, dziś pierwszy z nich: mały domek. Może być igielnikiem, breloczkiem lub innego rodzaju dekoracją czy zabaweczką. Mały, więc i roboty z nim niewiele. 
Ostateczny rozmiar szer./dł.- 3 cm, wys. - 4 cm.
Potrzebne materiały:
-Aida 14 – całkiem niedużo,
-mulina,
-igła nr 26,
-wzór haftu,
-kulka silikonowa,
-nożyczki.
Sposób postępowania:
- wykonałam backstitchem kontur ścianek:
 - wyhaftowałam wybrany wzór:
 - wycięłam poszczególne elementy domku zostawiając po 3 krzyżyki zapasu od linii backsticha (ale lepiej więcej bo troszkę zaczęło mi się pruć przy zszywaniu):
 -zagięłam na linii backsticha, zszyłam najpierw ściany (zostawiając jedną), doszyłam podłogę, skończyłam ostatnią ściankę i przeszłam do dachu (sposób zszycia taki sam jak przy biscornu):
 - przed całkowitym zszyciem wypełniłam środek kulką silikonową.
 - gotowe.
Domek występuje w 4 wersjach. Wzór na moim chomiku (adres na pasku bocznym) zakładka: Haft krzyżykowy/Inne/Domki.

14 komentarzy:

  1. Uroczy!:)aż chciałoby się w nim zamieszkać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny domeczek. Skąd wzięłaś wzór?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością obejrzałam Twoje kwadraciki i hafty - są przecudne!! Jomo`

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromnie pomysłowy domek
    i jaki śliczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo... bardzo mi się podoba... buziaczki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy taki domeczek,szkoda że ciągle brakuje czasu żeby sobie takie cudeńko zrobić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy domek :)

    Pozdrawiam z Białegostoku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny ,ekstra pomysł na takie maciupeńkie rzeczy,, a ja będę szyła domek nie haftowany ale z materiału .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombowy domek! Nie mam igielnika, a Twój bardzo mi przypadł do gustu;) No i ta dokładna wskazówka gdzie można wzorki dostać...:) Nic tylko machać igłą - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. szukalam tych domkow dzis caly dzien i trafilam do Ciebie. ja mam trzy wersje.dlubie wersje z rozowymi drzwiami. Twoj domek slicznie sie prezentuje . pieknie wyszedl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny mały igielniczek.Już dawno miałam ochotę wyszyć taki wnuczce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts