18 sierpnia 2014

Igorska ikona Matki Bożej

Nie wiem w jaki sposób, ale udało mi się ukończyć ikonkę. Wprawdzie myślałam, że znowu pójdzie w odstawkę, bo nie podobały mi się jakoś kolory twarzy i zmieniałam je w trakcie wyszywania. Ostatecznie może być, w stosunku do całej zmienionej palety wzoru. Kolory przyjęłam takie jakie zastosowałam w miniaturkach 3 ikon, też tej firmy, które powstały już dość dawno temu.
Tym samym poza HAED (wiecznym), nie mam już UFO-ków :). Raczej też ich tworzyć więcej nie zamierzam, wolę jednak kończyć hafty na bieżąco.
wzór Riolis
Aida 16 ct
mulina Ariadna i DMC
mulina metalizowana DMC - 2 kolory złota
haft 2 nitkami muliny
wielkość haftu: 19/16 cm


21 komentarzy:

  1. Wiem, jaka to ulga, gdy się skończy coś, co spokoju nie dawało :)) Wspaniały efekt uzyskałaś. I życzę Ci, byś wytrwałą w postanowieniu z tymi ufokami :) U mnie niestety troszkę zalega w szufladzie i sumienie dręczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli miało być,jak na tej fotce z gazety...to Twoja wersja bardziej mi się podoba. jaśniejsze kolorki i nie jest tak smutna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikona wyszła ślicznie.
    Co do UFOków to mam podobne podejscie, swego czasu miałąm kilka ale po rozprawieniu się z nimi powiedziałąm nigdy więcej ;) (nawet HAEDa się pozbyłam bo uświadomiłam sobie, że go nigdy nie skończę. )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje!
    Chciałabym kiedyś napisać na blogu słowa - "nie mam UFO-ków" - na razie walczę z trzydziestoma :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta ikona! Świetnie dobrałaś kolory.
    Też myślę o wyhaftowaniu czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie zrobiłaś tez się przymierzam, ale do trochę większej

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Mi tez sie wydaje ze twoja eersja kolorystyczna jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna Maryja. Nie mam zacięzia do haftów religijnych, fajnie że mogę podziwiać je u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę braków UFO-ków;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ikona, kolory mulin świetne! O wiele lepiej wygląda Twoje zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero się dowiedziałam co to te wszystkim znane UFO-ki :))) Ot taka nie na czasie jestem :)
    Fajnie, że skończyłaś, bo wygląda naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym tej ikonki ufokiem nie nazwała, chociaż bardziej odpowiadaja mi kolory z oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ikona pienie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna ikonka i akurat w klimacie aktualnych wydarzeń w naszym regionie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie! Gratuluję ukończenia UFO-ka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna!
    To mi przypomniało o moim zestawie z ikoną...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ikona piękna, ma w sobie coś niezwykłego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts