27 sierpnia 2014

Nożyczkowo mi

Doczekałam się w końcu na moje nowe nożyczki. Zachciało mi się czegoś całkiem nowego w mojej pseudokolekcji. Postawiłam na zwierzaki: fish i rabbit i one bardzo mi się podobają. Za to te kolorowe to niewypał, no cóż, takie uroki zamawiania przez internet. Wielkość wszystkich to 3-1/2.
Malutka prezentacja na kartach "Alicji z krainy czarów" z pięknymi ilustracjami Roberta Ingpena.

 
To jednak jeszcze nie koniec, bo w końcu uległam mani, która przetoczyła się jakiś czas temu po blogach i kupiłam nożyczki u Chińczyka. Całkiem fajne a mi były potrzebne jakieś do cięcia tkanin.
Weszłam także w posiadanie zabytkowych nożyczek typy zig-zag. Jest to produkt firmy Deluxe U.S.A KLEENCUT. Zostały wyprodukowane w latach 60-tych XX w. Nie miałam jednak jeszcze czasu na ich odrdzewienie. W stosunku do tego typu nożyczek z Primaxa, które mam, to te są bardzo ostre i na pewno będę z nich korzystać jak tylko je doczyszczę.

A tutaj wszystkie razem:
Żeby zakończyć tematycznym akcentem, to jeszcze nożyczkowy pająk, zdjęcie znalezione w sieci,  uroczy :):
źródło: http://www.heartlessmachine.com/spiders

28 komentarzy:

  1. Te od Chińczyka podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja,w szczególności podoba się rabbit:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie od Chińczyka też udało nam się nabyć :)
    Nożyczki zwierzątka są fantastyczne! Gdzie znalazłaś takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  4. A mozesz wyjasnic dlaczego te kolorowe to niewypal? Mnie akurat one sie najbardziej podobaja:) Te wszystkie zwierzatkowe nozyczki to nie sa w moim stylu, ale kolorowe uwielbiam i teraz mnie zaciekawilas co z nimi nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwna jest ta kolorowa emalia, taka matowa i same rączki też mają jakiś taki nieregularny kształt. Ostrze jest ok, ale jako całość to mi się nie podobają.

      Usuń
  5. Ciekawie wygladają. Wesoła kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najważniejsze by nożyczki były ostre, chociaż kilka i ostrych i ładnych też bym chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja -zazdroszczę tych ostatnich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająka niestety nie mam, ale sam twór jest fajny.

      Usuń
  8. I ja jestem nozyczkowa dusza, więc mam tu ucztę dla oka. Fishe najbardziej sa w moim typie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam te kiczowate kolorowe nożyczki (moje są całe w kwiatki), trzeba im jedno przyznać- świetnie tną i przydają się jako podręczne. Gdzie można dostać te od Chińczyka?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u Chińczyka, czyli w jakimś chińskim markecie, pełno tego teraz otwierają.

      Usuń
  10. A mi najbardziej podobają się królicze;) Są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post , jestem na etapie kupna nożyczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Nozyczkowy pajak wymiata!
    Ciekawa kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne nożyczki !! Najładniejsze te złote od chińczyka ale zajączek i ryba też są super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kolekcja. Te chińskie ładnie wyglądają ciekawe jak będą się sprawdzać.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. "Zwierzęce" nożyczki bardzo mi się podobają. Są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  16. aż szkoda z niektórych korzystać takie ładniusie

    OdpowiedzUsuń
  17. Chińskie wyglądają bardzo ciekawie, ale zwierzęce biją wszystkie na głowę!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Króliczek podoba mi się najbardziej...kolorowe faktycznie nie powalają ;) Cieszę się że napisałaś post o nożyczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tez musze się rozejrzeć za nowymi, do pergamano się stępiły, bo papier bardzo je niszczy., do nitek również by się przydały nowe. Twój zakup wygląda znakomicie. Te nożyczki z lat 60-tych wzbudziły moja ciekawość. Mam nadzieję, że będą Ci służyły wszystkie długo. Piękne obrazeczki w tle tych nożyczek. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa kolekcja...
    Pora, zebym i ja upiła jakies, bo na razie nie dorobiłam sie zadnych tego typu, a podobaja mi sie ogromnie i zawsze takie chciałam zdobyć...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna kolekcja, bardzo oryginalna z Ciebie kobitka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts