21 lipca 2010

Głosowanie na prace konkursowe na Makatce

Wysłałam zdjęcie haftu na  "Wiosenny konkurs" organizowany na portalu Makatka . Pierwszy raz uczestniczę w organizowanej tam zabawie.
Głosować można do 25.07.2010 r. wysyłając mail na adres: konkurs@makatka.pl i podając tylko numer wybranej pracy bez żadnych innych danych: mój to obrazek nr 1- Motyle. 
Głosy pochodzące z tego samego maila lub adresu IP będą liczone jako głos pojedynczy.

Jakbyście mogli wysłać na mój obrazek głos byłoby mi bardzo miło.

5 komentarzy:

  1. wysle głosować można tylko raz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój głos już masz. Przyznam, że z prac xxx Twoja jest najciekawsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie można głosować jeden raz, chyba że ma się kilka maili i wysyła się je z różnych komputerów :).
    Dzięki dziewczyny za głosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany :) Bardzo mi się podoba Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft.
    Zaraz mój głos trafi gdzie trzeba.
    Pozwodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts