19 lipca 2010

Maki (1) początek

Lato nastraja mnie jakoś do kwiatów, najpierw rumianki teraz maki. "Gołębie" okazały się jednak nie na taką gorącą pogodę, dlatego jako przerywnik wybrałam sobie nieduży obrazek o żywych kolorach. Oczywiście pozmieniałam kolory częściowo z DMC na Ariadnę. Przy tej okazji wypróbowałam parę z nowej palety i jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczona. Nowe kolory, robione są inną technologią i to widać po połysku i jakości. Łatwo się rozdziela i fajnie haftuje, jednak trochę denerwuje to, że skręca się szybko ze względu na poślizgi i trzeba ją często rozkręcać.
Tak to wyglądało w weekend:

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ale trzeba mieć cierpliwość żeby coś takiego wyszyć. kiedyś może spróbuje, ale nie wiem czy dałabym rade takim makom:) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy piorunujący....bardzo mi się podoba ten obraz. Dzięki pięknej kolorystyce obraz ten w Twojej galerii bardzo się wyróżnia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts