6 lipca 2010

Książki o hafcie w atrakcyjnej cenie


Ostatnio uzupełniam namiętnie moją biblioteczkę o pozycje z naciskiem na haft, patchwork i szycie. Najczęściej  wynajduję fajne książki w antykwariacie, ale od 01.07.2010 r. jest też okazja do zakupu tanio na Klub Dla Ciebie - KDC
Dostępne są różne pozycje robótkowe ale mnie interesowały akurat hafciarskie. Poszperałam trochę po innych stronach i wyjściowe ceny nie odbiegają właściwie od podanych w KDC, a cena 10 zł wydała mi się atrakcyjna w stosunku do starej. Poszukałam też opisów i opinii o  książkach i na tej podstawie wybrałam 5 pozycji.  Dawno nie zamawiałam wprawdzie z tej firmy i trafiłam na opinie, że trochę obsługa się pogorszyła, ale ryzykuję tylko tym, że jakiejś pozycji mi nie przyślą i zwrócą pieniądze. W każdym razie mam nadzieje, że paczka przyjdzie z całym zamówieniem niedługo i na pewno opiszę wrażenia z lektury. 

Moje zamówienie:
Nowa cena to 10 zł za każdą książkę: 
- Mereżki i hafty igłą wyplatane - Effie Mitrofanis – stara cena: 27,50 zł.
- Haft wełniany praktyczny poradnik - Shelagh Amor – stara cena 24,90 zł.
- Haft lagarterski i ściegi pochodzące z Hiszpanii – praca zbiorowa – stara cena19,90 zł.- Patchworkowe torebki - Ellen Kharade – stara cena 29,90zł
Nowa cena 16,50 za :
- Wielką księge pocztówek i bilecików - Vivienne Bolton – sara cena 24,90 zł
Pozycja już niedostępna (też była za 10 zł):    Haft cieniowany kolekcja kwiatów - Trish Burr – stara cena 24,50 zł.
Z hafciarskich książek są jeszcze w obniżonej cenie „Haft czarną nicią” (nie ma on nic wspólnego z blackwork) i „Haft biały” – obie książki oglądałam w księgarni i uznałam je za pozycje mało ciekawe, zwłaszcza „Haft czarną nicią” to już całkowicie beznadziejna i nieprzydatna pozycja. 

Może też w tej ofercie znajdziecie coś ciekawego dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts