16 października 2012

Ach ta szkoła ... w Azji

Nie tak dawno rozpoczął się rok szkolny a w niedzielę był dzień nauczyciela. Te wydarzenia przeżywacie także na blogach, postanowiłam więc dołożyć i ja całkiem nierobótkową cegiełkę.
Wzięło mnie na wspominki i wygrzebałam trochę szkolnych zajawek z podróży.
Popatrzcie sobie kochani jak mogłaby wyglądać edukacja waszych dzieci gdybyście byli mieszkańcami Filipin lub Laosu :). Oczywiście są to szkoły na głębokiej prowincji.
Laos 
Odwiedziny w małej wiejskiej szkółce.
 
 
Powrót do domu
Filipiny
Banaue i okolice:
 
 
 
Sagada i okolice:
 
 


3 komentarze:

  1. no niech mi jeszcze kiedyś córa ponarzeka na przedszkole to jej pokażę te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo wszystko wyglądają na szczęśliwych :) zupełnie inne życie od tego jakie my znamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że dzieciaczki mają szanse się uczyć, wiedza to jedyne bogactwo które mogą zdobyć pomimo niskiej pozycji społecznej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts