26 października 2012

Mój osobisty stempelek

Ta dam, tak wygląda :). Jak się wam podoba?
Nieraz widziałam, że posługujecie się różnego typu stemplami z nazwą bloga. Dlatego chodził on za mną już jakiś czas, mając na uwadze, że jest fajnym praktycznym gadżetem przy wysyłaniu lub darowaniu jakiś rzeczy.
Na stempel, który bardzo mi się spodobał trafiłam kiedyś na blogu Kasi. Powzdychałam i przeszłam nad nim do porządku dziennego. Jednak jak Ulcia pokazała swój w wykonaniu tej samej osoby to nie odpuściłam. 
Skontaktowałam się z twórczynią tych stempli już w sierpniu. Oczywiście na szybko, bez gotowego pomysłu na motywu. Umówiłyśmy się, że Marzena sama może coś wykombinuje w wolnej chwili, a ja odezwę sięźniej. W październiku znowu zaczęłam dumać o stemplu i wpadłam na pomysł. Zrezygnowałam ze stylistyki stempelków wcześniej oglądanych, bo chciałam mieć coś bardziej mojego. Dziewczyna jest niesamowita i od chwili rzucenia pomysłu projekt powstał błyskawiczne. Po zgłoszeniu moich wątpliwości powstała ostateczna wersja i ekspresowo trafił już gotowy do mnie (wszystko trwało tydzień).

Jak widzicie nie wybrałam motywu hafciarskiego, jak same sugerowałyście typu: nożyczki, biscornu, mulina i igły, czy niezbędnego druha hafciarki kota :). Myślę jednak, że w jakiś sposób kojarzący się z blogiem. 
Przyjęłam więc, że będzie tam nazwa bloga, nick i bizantyjska głowa A. Muchy. Czemu akurat blondynka to chyba jest dla was jasne. 
Te hafty są w czołówce mojego bloga od początku jego istnienia. Mimo, że czasami myślałam o zmianie i próbowałam znaleźć jakiś inny szablon i czołówkę, to jakoś nic mnie nie satysfakcjonowało. 
Z  informacji technicznych to ma on średnicę 4 cm drewnianą nóżkę i jest różowy (akurat to było dla mnie całkowitym zaskoczeniem, ale nic na to poradzić nie można taki materiał producenta). Oczywiście to nie stanowi problemu, bo tusz mogę mieć w dowolnym kolorze i szybko się ubrudzi ta guma np. czarnym.
Wykonawczynią stempelka jest Marzena z http://arctia.blogspot.com/
Jest to osóbka niezwykle uzdolniona i tworzy też piękną biżuterię z mas plastycznych i graweruje piaskiem szkło.
----
Na koniec jeszcze małe zakupy. Nie mogłam się powstrzymać i nabyłam w promocyjnej cenie dwie książki w Weltbild.
Albumowe wydanie książki "Blondynki" (14,90 zł) i świetną opowieść o Gruzji (9.90 zł). Promocja się kończy, warto więc się przyjrzeć ofercie.
W Biedronce za to nabyłam ozdobne dziurkacze (9,90 zł). Występują w 5 wersjach, w różnych rozmiarach, w tym też narożne. Ja wybrałam akurat takie, a miałam już do wyboru tylko 3 opcje. Oferta obowiązuje od poniedziałku, ale można jeszcze próbować poszukać jak potrzebujecie.
 

25 komentarzy:

  1. Świetny stempel,w starodawnym stylu.
    Muszę się wybrać do Biedrony.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usiłowałam zgadnąć co będzie na stempelku, ale to, co prezentujesz jest super i ma się nijak do moich pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenka jest mistrzynią! Potrafi mały kawałek gumki zaczarować tak by w 100% spełniał nasze oczekiwania. Kombinowałam jak przysłowiowy koń pod górkę co będzie na tym stempelku, ale chyba nic tak bardzo nie pasuje do Twojego bloga jak ta bizantyjska głowa. Pozdrawiam cieplutko:) Niech stempelek długo i niezawodnie służy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie mieć taki osobisty stempelek :D taki, co pasuje! a zakupy ekstra, uwielbiam Pawlikowską a i książki podróżnicze innych pisarzy są u mnie ostatnio w łasce, więc miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, super, super !!! lecę na blog Marzeny ;))) a Pawlikowską właśnie trzymam na kolanach :)) dzisiaj odebrałam paczkę :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Stempel jest debesciarski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pomysłu i projektu. Własny stempel to jet to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stempelek śliczny!!! Teraz tylko czekam jak pojawi się przy pierwszej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając poprzedniego post taka myśl mi przeleciała że może coś z Muchy , Fajnie że taki wybrałaś a nie właśnie robótkowy ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stempelek, bardzo stylowy :)
    Koniecznie odwiedzę wspomniane dziewczyny, aby popodziwiać talent Marzenki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! I rzeczywiście rozpoznawalny motyw. Dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super znak rozpoznawczy. To niezła zabawa , trzeba mieć pieczątkę swojego bloga - obowiązkowo. Moja też jest bardzo przydatna , gdy wysyłam listy do blogerek na jakieś wymianki lub inne przyjemności. Niestety nie mam tak pięknego drewnianego uchwytu. Może podpowiesz mi , gdzie mam go zamówić , bo gumkę już mam i chętnie bym zamieniła plastik na drewno.
    Jak pytasz mnie w komentarzach , gdzie znajduję takie gadżety tamborkowe , to aż mi się chce śmiać , przecież to ty masz tyle fajnych rzeczy do pokazania , a ja tylko kolekcjonuję stare tamborki ze strychu.
    Całuski jesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę zacząć bardziej rozglądać się po strychach :).
      Co do uchwytu to napisałabym do Marzeny (ostra.ami@vp.pl) myślę, że sprzedałaby Ci taki uchwyt :), albo nakierowała gdzie można je dostać.

      Usuń
  13. Stempelek debeściarski! Też mam swój, ale Twój to po prostu wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały stempelek :) Pomyślę twórczo o takim :) Dzięki za namiary na twórczynię :) A i zaraz, mimo tej strasznej pogody biegnę do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stempel, orginalne logo, zazdroszcze strasznie zakupów, mnie przed szaleństwem zakupowym powstrzymują inne wydatki. Z przyjemnością też edukuje się dzięki cennym radom na twoim blogu- dzięki joasia&art

    OdpowiedzUsuń
  16. stempelek przepiękny, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stempelek! Też mi już od dawna po głowie chodzi własny znaczek, ale jakoś nie udało mi się do tej pory zrealizować swojej wizji.Twój znak jest super!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny stempelek.Udane zakupy.Ja tez chce taki.Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja teeez chce taki stempelek, zaraz ide na strone arctia:) a Twoj wygląda swietnie! pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, idealne odzwierciedlenie Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny stempelek - projekt logo jest bardzo trudny, bawię się w takie rzeczy i wiem jaki to wysiłek - gratuluję więc wyboru - jest idealny i od razu rozpoznawalny i tożsamy z Tobą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts