9 października 2012

Główne nagrody w konkursie "Inspirujemy kolorem" 2012

Tak dla porządku na koniec jeszcze główne nagrody przyznane przez jury V edycji konkursu haftu „Inspirujemy kolorem” 2012.
I miejsce
Joanna Galica-Dorula „Zdjęcie z Krzyża” – Poronin
II miejsce
Hanna Rychły „xxx m-m” - Poznań
Agnieszka Wirkus „Monet – Japonka” – Człuchów
Maria Plikuć „Irysy” – Wrocław
Wyróżnienia
  1. Wacława Aniołczyk „Haft Geometry – Mulinka” – Pabianice
  2. Agnieszka Grzywacz „Ogrody” – Tuchola
  3. Maria Kołaczek „Wiosenne chwile” – Andrychów
  4. Zofia Zeweld „Schyłek lata” – Opole
  5. Beata Gałecka „Matka Boga” – Pruszcz Gdański
  6. Joanna Gierczyk „Sceny Biblijne” – Jarosław
  7. Renata Perz „Fuksje” – Odolanów
  8. Teresa Hadaś- Broniszewska „Nimfa na Huśtawce” – Wrocław
  9. Tatsiana Sin „The Beethoven Frieze wg. Gustaw Klimt” – Białystok
     
    Zdjęcia nagrodzonych prac pochodzą z katalogu haftów konkursowych.
    Swoje nagrody przyznało też Muzeum Włókiennictwa i inni sponsorzy.

20 komentarzy:

  1. Witam ;-) Pierwszy raz brałam udział w konkursie, byłam na gali i moje odczucia co do organizacji i poziomu prac są podobne.Po fakcie dowiedziałam się (od Joasi z Mglistego Snu), że niektóre blogowiczki można było w tym tłumie rozpoznać np.po identyfikat. Miałam okazję poznać osoby, których blogi regularnie podczytuję. Szkoda, że ze mnie taka gapa!! ;-(( Pozdrawiam Was serdecznie, łodzianka -bbnet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace , jestem ciekawa , bo tego nie wiem czy sa one zwracane włascicielom czy przeznaczane na jakiś cel?

    OdpowiedzUsuń
  3. hafty są niesamowite, chciałabym je zobaczyć na żywo, z zaciekawieniem czytałam , że niektóre hafty budziły Twoje wątpliwości co do ich wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja żałuję, że nie mogłam być na wystawie...
    co roku sobie obiecuję i co roku mi się nie udaje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiekniejsza praca to praca wygrana, wyglada jakby byla inspirowana byla Durerem? Przypomina mi prace hafciarskie Gdańszczanki Marii Schumann z XVII wieku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi podoba się numer 9, inspirowany Klimtem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mieszane odczucia co do gali. Niby było fajnie ale jednak czegoś mi brakowało. Prace faktycznie były piękne ale zdarzały się wyjątki. Jednak zgodnie z pewną sentencją każdy wyjątek potwierdza regułę więc ogólnie na plus:D Szkoda, że nie mogłam nigdzie Was wypatrzeć. Tak się rozglądałam i szukałam identyfikatorów ale jednak to chyba nie był czas na spotkanie bo u nikogo nie mogłam go odszukać. Mam nadzieję, że może przy innej okazji uda się spotkać i chwilkę porozmawiać:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie wiem, robiłyśmy tyle zamieszania, że ciężko było nas nie znaleźć :)))

      Usuń
    2. Nie ma to jak niefart:D Przy następnej okazji będę miała identyfikator i może się wtedy odnajdziemy:))

      Usuń
  8. Zaintrygowała mnie praca wyróznienie nr 4

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę nigdzie znaleźć informcji o autorze oryginału, wg którego powstała reprodukcja nr 3 "Wiosenne chwile". Czy ktoś może wie czyjego pędzla jest ten obraz, bardzo by mi na tym zależało...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts