16 lutego 2013

Ach, ta secesja!

Na froncie hafciarskim bez wielkich zmian. Ptaszorek przeleżał nieruszony i jedynie kończę małe hafciki, które zaplanowałam na ten tydzień. 
Niestety to przesuwa rozpoczęcie mojego nowego projektu, na razie tajnego :))).
Za to na gruncie "wyprzedaży likwidacyjnych" udało mi się nabyć prawie za połowę ceny, piękny album z twórczością mojego ukochanego Alfonsa Muchy. Duża, ciężka książka, która zawiera masę cudownych zdjęć, no może są ciut za ciemne, ale i tak mi się podoba. Co do treści to się nie wypowiem, bo jeszcze nie miałam czasu poczytać.
 
 
 
 
Nie mogłam się też oprzeć i nabyłam na likwidacji sklepu (40 % upustu) to małe lustereczko, tym razem z "Pocałunkiem" Klimta.
 
Całe szczęście lub nieszczęście, że zachowałam zdrowy rozsądek i wyszłam tylko z nim :).
Uwielbiam ten okres w sztuce, chociaż już minęło trochę czasu od ostatnich hafcików z tymi motywami. Cóż, nic na to nie poradzę, że opanował mnie teraz całkowicie inny magiczny świat. Na pewno jeszcze kiedyś sięgnę do twórczości tych artystów i coś wyhaftuję.

21 komentarzy:

  1. :))) Chaguś kochana, pieczątki nie udało się przerobić na logo? Tak tylko pytam, bo właśnie mi się ona skojarzyła. Może wcale nie miałaś takiego zamiaru.
    BUZIAKI posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli logo na zdjęciach to zostanę przy podpisie. Pieczątkę można tak przerobić, ale jak dla mnie zakrywa zbyt dużo i mnie denerwowała :), bo oczywiście wypróbowałam.

      Usuń
    2. Papiery do decu są również z motywem A. Muchy, co właśnie odkrywam :). Nie mogę tylko tych internetowych wymiarów przerobić na realną wizję. Nie ma to jednak jak zakupy stacjonarne :)
      :*

      Usuń
  2. jak są wyprzedaże to zawsze warto się skusić na zakup takich perełek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zakupy!!!!!
    a gdzie można takie lustereczko kupić?????? gdzieś w sklepie internetowym? też bym takie chciała CUDEŃKO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie. Kupiłam je prawie pod domem jak likwidowali sklep, za śmieszne pieniądze. Pewnie gdzieś w sieci znajdziesz podobne tylko, zdecydowanie droższe.

      Usuń
  4. Ja właśnie haftuję Pocałunek Klimta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję twoje postępy w tym hafcie :)
      Ja na swoim koncie mam 3 wersje Pocałunku, dość dawno haftowane.

      Usuń
  5. Też kocham secesję. Lustereczka zazdroszczę nieprzytomnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak upolowane okazje:) Szczęściara;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sklepie internetowym "kokardka" można zakupić wzory do haftowania z obrazami A.Muchy. Zrobiłam dla siebie 1 obrazek z cyklu "cztery pory roku, Lato". Uwielbiam ten okres w sztuce. I zamówiłam sobie ten album w Weltbildzie, jest teraz o 43 zł tańszy niż był.Poza Mucha są też w "kokardce" wzory z Klimtem, które też już wyhaftowałam, jako prezent na nowe mieszkanie dla koleżanki.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze kojarzysz mi się właśnie z Muchą .
    Fajnie jest kupić coś tylko dla siebie ,.,,
    Chyba świat książki ma duże przeceny , też likwidują ..
    Usunęłam bo mi jakieś błędy wyszły ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu właśnie w Weltbildzie na wyprzedaży ją kupiłam :)

      Usuń
  9. Wiem, że to nieładnie ale bardzo zazdroszczę Ci tej książki. Uwielbiam twórczość Muchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lustereczko rewelacja, książka mam nadzieję też. Tak jak poprzedniczka zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam A. Muche. Wcale Ci się nie dziwię. Miałam w rękach album z jego pracami ale wtedy był zdecydowanie poza moim zasięgiem finansowym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też należę do wielbicieli secesji :) Album cudowny, na dzieła Muchy można się gapić bez końca... O haftowaniu według jego obrazów (a najczęściej - plakatów) też myślałam, ale to duże wyzwania, więc na razie odsuwam od siebie tę pokusę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Też skusiłabym się na taki album :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym z chęcią nabyła takialbum :) A lustereczko jest cudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe zakupy, już się nie mogę doczekać haftu Klimta w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwię się Twojej miłości do tej sztuki - obrazy są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts