9 lutego 2013

Konkurs "Wielkanoc 2013" Ariadny


Organizator konkursu: Ariadna S.A.
Termin nadsyłania prac: 01.02.2013 r. - 17.03.2013 r.
Ogłoszenie wyników: 20.03.2013 r. 

Temat: Święta Wielkanocne.    
Zasady w skrócie:
- praca (ozdoba) wykonana dowolną techniką z wykorzystaniem nici Ariadny (przynajmniej 80%),
- ocenie będzie podlegać fotografia wykonanej pracy (JPG), wysłana na adres konkurs@ariadna.com.pl
Nagrody
- główna: elegancki serwis do herbaty dla sześciu osób, wykonany z ćmielowskiej porcelany.
- dwa wyróżnienia - prezenty niespodzianki. 


Publikacja prac odbywa się na bieżąco na stronie Ariadny i Facebooku.
Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się na stronie Ariadny.

    9 komentarzy:

    1. fajnie, że napisałaś;)) startujesz?:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie, bo mam inne plany niż hafciki wielkanocne :).
        Niemniej sporo dziewczyn i tak przygotowuje wielkanocne robótki, to może ktoś skorzysta :)

        Usuń
      2. pewnie, że skorzystają;) ja myślałam, że coś wymyśle, ale raczej czasu zabraknie, też wolę pohaftować coś dla siebie , a nie dla konkursu:) chociaż można i te dwie rzeczy połączyć:)

        Usuń
    2. ja mam tylko ariadnę :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja używam tylko ariadny, warto się skusić, ale czy zdążę coś wymyśleć!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości :)
        Pewnie już stworzyłaś lub tworzysz coś na tegoroczną Wielkanoc.
        Możesz zgłosić do 5 prac :)

        Usuń
    4. Fajnie, że się podzieliłaś ta informacją:) Tylko co by tu wyhaftować??:D Trzymam kciuki za Twoje prace:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tylko, że ja nie biorę udziału w tym konkursie, oddaje pole wam :)))

        Usuń

    Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    recent posts