21 lutego 2013

Trochę wiosny tej zimy

Śniegu u mnie za oknem mnóstwo, więc próbuję zaklinać wiosnę  hafcikami. 
Zmyliłam was tymi kolorowymi mulinkami, bo były one do tych małych form a nie do nowego projektu wg ilustracji JB Monge. 
Powstały więc, dwa wiosenno-wielkanocne hafciki, wzorki: Barbara Ana Designs:
"Welcome Spring" - 44x73 ściegów - 20 kolorów.
"Thinking About You" 47x63 ściegów - 15 kolorów.
Aida 16 Tajlur (64k/10 cm) - kolor beżowy (740),
mulina Ariadna, mulina DMC
 igła gobelinowa nr 26
wstążki satynowe,
materiał beżowy w małe białe groszki,
kulka silikonowa
wielkość każdej poduszeczki: 13 cm/  9,5 cm
Oczywiście hafciki nie powstały tak znowu bez przyczyny. Podstawowa to, że wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej" i powoli zbliża się już moment, kiedy dotrze do mnie prezent. Tym samym postanowiłam przygotować upominki zawczasu, bo nie cierpię jak gonią mnie jakieś terminy. 
No i wyszło dość nietypowo, bo upominki gotowe i w dodatku wam je pokazuję przed zapisami :). 
Z moich obserwacji wynika, że zabawa ta przelała się już po blogach i jakby trochę osłabła. Wiąże się to w końcu z łańcuszkowym zobowiązaniem wykonania czegoś własnoręcznie. Widziałam, że brakuje już często chętnych na jej kontynuację.
Kto wie, może i tak będzie w moim przypadku, zobaczymy jak ogłoszę zapisy :). Tak czy siak jeśli zostaną u mnie poduszeczki, też nie będę rwała z głowy włosów.  
Lubię wzorki Barbary Ana, więc padło na takie wiosenno-wielkanocne, czyli co dla mnie też raczej nietypowe, bo dopasowane "prawie" tematycznie do okresu w którym wyszywałam (jeszcze parę dni temu zapowiadało się na wiosnę).
 
 
 
Jedyny kłopot z tymi wzorkami to duża ilość haftu muliną color variations DMC. Nie posiadam jej w swoich zbiorach i dla takich niedużych hafcików nie zamierzałam kupować. Przydała mi się ściąga, jakie kolory składają się na dane pasemko i udało mi  się coś dobrać z kartami kolorów.
Mam ciągle awersję po bobinkach do tego sposobu wykończenia haftów, więc postanowiłam, że tym razem powstaną poduszeczki z  wstążkami.
 

36 komentarzy:

  1. Są przepiękne! Jaka precyzja^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne wzorki:) i.co za tym idzie cudne poduszeczki:-) w zabawie podaj dalej nie brała udziału i będę wypatrywać Twojego wpisu z ową zabawą :-) pozdrawiam niebiesko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna jak nic przyjdzie dzięki Tobie:)) wspaniałe podusie, igielniki, zawieszki:))))
    ja myślę, że tu będzie bitwa o nie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ramach sprzeciwiania się WSZYSTKIEMU już bym się zapisała ;D
    TAAAKIE piękne maleństwa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Podziwiam umiejętność haftowania, dla mnie to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły wspaniale. I zaciekawiła mnie użyta kanwa, bo takiej nie znam :) Lubię bardzo te wzorki i myślałam o nich niejeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polska firma, mają parę wielkości i 12 kolorów. Używam właśnie kolorowej do mniejszych wzorków.

      Usuń
  7. Cudne te podusie :))
    Nie spotkałam się jeszcze z wzorami tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! Prawdziwie wiosenne wzory o kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, perfekcyjnie wykończone!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne poduszeczki!
    ja obstawiam, że na pewno nie zostaną u Ciebie w domu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne!!!! Skąd masz takie wzory?? Są naprawdę boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście z sieci :), jest ich mnóstwo o różnej tematyce. Na pasku bocznym jest odnośnik do strony artystki, można tam poprzeglądać wszystkie jej wzorki.

      Usuń
  12. Piękne soczyste kolory, iście wiosenne, aż idę sobie po marchewkę do chrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie dobrałaś kolory do variations, wspaniałe hafciki ! Też nie sądzę, żeby zostały u Ciebie :)

    Bardzo lubię tego typu motywy, choć nigdy jeszcze ich nie haftowałam, może czas zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne poduszeczki. Podoba mi się wzór jeden i drugi oraz wykończenie. Bardzo dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe, wiosenne zawieszki! Takie radosne są te wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie wzorki, takie na dobry humor :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są te wzorki miałam w planach , juz w zeszłym roku i dalej podziwiam jak ktoś je zrobi . Śliczne..

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne poduszeczki, na pewno znajdą się chętni do ich przygarnięcia :) Ja na taką zabawę zapisałam się w zeszłym roku, ale organizatorka do tej pory milczy w tym temacie, może zapomniała..?

    OdpowiedzUsuń
  20. Alez wiosenne, rzeczywiście :-) Jak Ty to robisz, ze wszystko, co wychodzi spod Twojej igły/reki, jest takie idealne? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się to czyta :), ale wcale nie są idealne :(

      Usuń
  21. Jakie śliczne, perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W taki sposób zaklęta wiosna z pewnością niebawem do Ciebie zawita:)
    Piękne są te poduszeczki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wzorki i śliczne kolorki, takie słodkie, wesołe, optymistyczne, pyszne! Poduszeczki jak cukiereczki! I zachwycam się nimi ja - osoba z zasady nie przepadająca za tego typu kolorkami... no po prostu wiosny mi się chce!!! Chyba też coś podobnego sobie wyhaftuję, żeby weselej w domu było w te szare i zimne dni...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ fantastyczne te poduszeczki Ci wyszły. Bardzo lubię klimacik wzorów tej autorki, są wesołe i charakterystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, wesołe poduszeczki! Idealnie wykonane! Aż zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chaga Kochanie!
    Dawno nie pisałyśmy , zaglądam jednak do ciebie regularnie. Spóźniłam się na konkurs patchworkowy , bo już nie ma czasu na szycie czegoś nowego , jak robobta krzyżykowa wre na dobre. Super , że u ciebie zawsze znajdę info o konkursach. Umiesz wyszukać. Odezwiesz się może na skype?

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wzorki tej firmy ;o) królisia w koszyczku już mam teraz chyba pora na marchewkowe marzenia królisia ;o) Wspaniały pomysł z podusiami ;o)

    OdpowiedzUsuń
  28. Napatrzeć się nie mogę, są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne harty, kolorowe i wiosenne, cudne po prostu, czysty optymizm :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  30. One są cudne jak ja uwielbiam takie kolorowe zwierzaczki :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts