21 lutego 2013

Konkurs COATS: Patchwork - Moja Pasja

Rozpoczyna się nowy konkurs organizowany przez Coats wspólnie z portalem Makatka. 
Tym razem temat to prace wykonane techniką szycia, ze szczególnym wskazaniem na patchwork  & quilting.
Prace dotyczą dwóch kategorii:
- artykułów codziennego użytku: podkładki, pledy, torebki, odzież, zabawki itd.
- artykułów wyposażenia wnętrz:  pufy, abażury, obrazy itd.
Konkurs trwa od 25.02.013 r. do  30.04.2013 r.
W tym to terminie należy przysłać  jedno zdjęcie wykonanej pracy  crafts@coats.com.pl z imieniem i nazwiskiem, pełnym adresem oraz numerem telefonu i wskazać kategorię pracy. Każdy mail powinien posiadać informację, że jest się autorem przedstawionej na zdjęciu pracy i wyraża się zgodę na jej publikację na profilu Makatki na Facebooku oraz na stronie sponsora konkursu.
Trzy najpiękniejsze prace wybierze sponsor konkursu firma COATS. Wyniki zostaną opublikowane 15.05.2013 r. na stronie sponsora konkursu, na profilu Makatki na facebooku, oraz na stronie www.makatka.pl
Nagrodami są zestawy:  
a) tkaniny amerykańskiej firmy Westminster, 
b) specjalistyczne nici do patchworku i pikowania,
c) publikacje:

- książka światowej sławy projektanta tkanin patchworkowych Kaffe Fassett
- książka Alison McNicol, zawierająca pomysły i instrukcje wykonania zabawek oraz dekoracji dla dzieci, 
d) wykrój toreb zaprojektowanych przez światowej sławy projektantkę tkanin patchworkowych Amy Butler.
I nagroda:
 
II nagroda:
 III nagroda:
 Informacja pochodzi ze strony Makatki i Coats

Zaczynam żałować, że nie znam się na szyciu. 
A więc dziewczyny do dzieła :)

5 komentarzy:

  1. Wielki dzięki za 'cynk', Chaga.

    Planowałam torebkę zrobić, pomysłu jakoś specjalnie nie było, ani zbytniej motywacji, ale obejrzałam sobie dokładnie te cudeńka i biorę się za robórtkę :)

    Oczywiście jak tylko uporam się z tymi co zaczęłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nagrody, ale techniki nie moje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrody są imponujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja wypadam , nie dla mnie ta technika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts